Договір-оферта
покупки товарів через інтернет-магазин filterok.kiev.ua
ПРЕАМБУЛУ
1.1. Цей Договір-оферта регулює взаємини Продавця та Покупця.
1.2. Продавець зберігає за собою право змінювати цей Договір.
1.3. Адреса чинної редакції цього Договору в мережі інтернет: http://filterok.kiev.ua/contract-offer.html
ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Продавець зобов'язується передати у власність Покупцю товар, а Покупець зобов'язується прийняти та сплатити товар на умовах цього Договору.
СТАТУС ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ filterok.kiev.ua
3.1. Продавцем товарів, що реалізуються через інтернет-магазин filterok.kiev.ua є ТОВ «Фільтерок». Товари через інтернет магазин реалізуються дистанційним способом.
3.2. Продавець не вимагає від Покупця спеціальних дій для використання інтернет-магазину, таких як реєстрація або укладання договору користування інтернет-магазином.
3.3. Цей Договір є офіційною офертою. Акцептом цієї оферти є оплата замовленого Покупцем товару. Договір купівлі-продажу вважається укладеним на момент оплати товар.
3.4. Інформація, розміщена на сайті filterok.kiev.ua, є загальнодоступною, якщо інше не встановлено цим Договором.
3.5. Продавець не несе відповідальності за зміст та достовірність інформації, наданої Покупцем під час оформлення замовлення.
3.6. Оформляючи замовлення на товар, Покупець тим самим висловлює свою згоду на отримання інформації про товари електронною поштою та/або SMS.
3.7 Зверніть увагу: зображення товару на сайті може відрізнятись від фактичного зображення товару. Ви можете вказати бажаний колір у коментарі до замовлення, його наявність можна уточнити у фахівця.
СТАТУС ПОКУПЦЯ
4.1. Покупцем є особа, яка самостійно оформила замовлення в інтернет-магазині filterok.kiev.ua на умовах цього Договору.
4.2. Покупець несе відповідальність за достовірність наданої під час оформлення замовлення інформації.
4.3. Оформлення Покупцем замовлення в інтернет-магазині filterok.kiev.ua означає згоду Покупця з умовами цього Договору.
4.4. Оформлення Покупцем замовлення здійснюється натисканням кнопки «Підтвердити замовлення».
ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
5.1. При оформленні замовлення в інтернет-магазині Покупець зобов'язаний надати інформацію: прізвище, ім'я, номер телефону, адресу електронної пошти, реквізити для доставки.
5.2.Продавець не редагує інформацію про Покупця.
5.3. Після завершення процесу оформлення замовлення йому автоматично надається ідентифікаційний номер («№ замовлення»). Після оформлення замовлення менеджер Продавця зв'язується з Покупцем для уточнення умов замовлення та доставки.
5.4. Спосіб оплати та доставки Покупець обирає при оформленні замовлення самостійно із запропонованих Продавцем. Термін доставки узгоджується сторонами під час дзвінка менеджера Продавця Покупцю. Покупець зобов'язаний сплатити товар відповідно до обраного способу.
5.5. Після отримання товару у Покупця на руках залишаються такі документи: рахунок, гарантійні талони на кожний товар на замовлення Покупця та касовий чек, виданий Агентом Продавця.
ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ.
6.1.Повернення товару належної якості
6.1.1. Покупець має право відмовитися від товару належної якості протягом семи днів з дати покупки, зазначеної на касовому чеку, у тому випадку, якщо товар не був у вжитку, збережено упаковку, товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також касовий чек.
6.1.2. Для повернення товару належної якості Покупець надсилає заяву з копіями документів, що підтверджують факт покупки, електронною поштою info@filterok.kiev.ua. Продавець приймає заяву до розгляду протягом 5 робочих днів, погоджує з Покупцем умови повернення товару. Продавець має право відмовити у поверненні товару, якщо з'ясується, що товар був в експлуатації, та/або має механічні пошкодження (тріщини, подряпини, сколи).
6.1.3. При поверненні товару належної якості Покупець зобов'язаний компенсувати продавцю всі витрати, пов'язані з доставкою товару, що повертається.
6.1.4. Продавець повертає сплачені за товар кошти протягом 5 робочих днів з моменту заяви Покупця.
7.2. Порядок повернення товару неналежної якості
7.2.1. У разі якщо протягом гарантійного терміну Покупець виявив неналежну якість товару, придбаного в інтернет-магазині, він звертається до уповноваженого сервісного центру.
7.2.2 Сервісний центр здійснює безкоштовний ремонт товару або видає висновок про непридатність товару до ремонту. На підставі такого висновку Продавець здійснює заміну товару на якісний або повертає Покупцеві сплачені кошти за погодженням з Покупцем.
7.3. У разі обміну товару на товарному чеку та гарантійному талоні нового товару ставиться позначка із зазначенням дати обміну.
7.4. Не підлягають поверненню та обміну товари, що вийшли з ладу з вини Покупця (механічні пошкодження, що призвели до непрацездатності; недотримання запропонованих інструкцією з експлуатації умов роботи; інше).
Купуючи в інтернет-магазині, клієнт погоджується з усіма перерахованими умовами.